给朋友的信 Letters to my friends

Sunday, October 14, 2007

给娉琪的信

娉琪, 那天,和你聊了很多。一些问题,你也让我释怀了。真的很开心还能和你畅谈。 终于, 那感觉又回来了。 说真的,在这最近的一年来,我总有一种感觉,觉得我们那千金难得的友情好像受到了一种前所未有的考验。我永远不会忘记和你一起走过的高高低低。我们有太多的共同点。而那是让我能和你说任何事情的原因。谢谢你让我用另一个角度看一件事情。谢谢你让我知道,原来我们的友谊都没变。人在异乡,真的会让我成长。长大的我更珍惜亲情,爱情和友情。你也要好好照顾自己哦。别忘了,有什么事情,我都会站在你的身边,陪你一起走下去。

2 Comments:

  • At 15/10/07 10:19 PM, Anonymous Anonymous said…

    hey gal,
    i hv told u no matter how far we are apart, we will always be best fren forever!!
    To be frank, I am very touched that u stil tell me everything about urself although we are far apart, thanks for treating me as ur best fren too...
    u'll always be my 'ji mui', forever..........
    must take good care of urself!! muaksssss....
    pinggee

     
  • At 16/10/07 9:51 PM, Blogger Jynee said…

    Thanks gal. :) I will always remember your request. :D >:D<

    Have a nice day ya. :) Good luck for your Final Year Project. :)

    *~Shy~*

     

Post a Comment

<< Home